#1 2009-01-06 11:51:37

Angel

Administrator

4101779
Zarejestrowany: 2009-01-03
Posty: 11
Punktów :   

Zasady forum

Każdy użytkownik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem oraz z funkcjonowaniem forum Na forum obowiązują zasady dobrego wychowania i wzajemnego szacunku.

1. Temat dyskusji powinien być sformułowany zwięźle i być związany z przeznaczeniem działu, na którym się znajduje.

2. Tytuł wiadomości powinien oddawać sens sprawy lub pytania (nikt nie wie, co kryje się za wiadomością o tytule np. mam pytanie, kto wie, lub szukam).

3. Nowe tematy powinny być zakładane tylko wtedy, gdy jego autor ma coś interesującego do napisania.

4. Założenie nowego tematu powinno być poprzedzone sprawdzeniem, czy podobny temat nie był już poruszany wcześniej.

5. Każdy użytkownik powinien starać się, żeby jego post (oczywiście w miarę możliwości) był jak najbardziej przejrzysty i czytelny. Prosimy także, o "przyłożenie" się do interpunkcji, składni i ortografii, a także pisanie językiem zrozumiałym dla wszystkich. Jeżeli posty będą zawierały znaczną ilość różnego rodzaju błędów, będą one usuwane.

6. Jeśli chcesz zmienić swój post, coś do niego dodać lub usunąć, nie pisz nowego, tylko skorzystaj z funkcji "zmień".

7. Administratorzy i moderatorzy nie muszą tłumaczyć się ze swoich decyzji.

8.Administratorzy i moderatorzy mają zawsze rację.


Na forum zabrania się:

1. Zamieszczania wypowiedzi powszechnie uznanych za wulgarne, obraźliwe, oszczercze, nienawistne, zawierających groźby, umieszczania treści obscenicznych, lub szydzące z jakiejkolwiek osoby lub klanu.

2. Używania wulgarnych wyrazów i ubliżanie innym forumowiczom, oraz klanom.

3. Rozpowszechniania informacji nieprawdziwych lub mogących wprowadzać w błąd.

4. Nieuzasadnionego pisania samymi dużymi literami, (z użyciem klawisza Caps Lock), wytłuszczonym drukiem, innym niż domyślny (czarny), lub powiększoną czcionką. Dotyczy to zarówno tytułów tematów jak i całości wypowiedzi czy jej dużych fragmentów.

5. Zakładania nowych wątków o istniejącym już temacie oraz umieszczania tego samego tematu w kilku działach.

6. Prowadzenia prywatnych polemik między dwoma osobami o ile nie dotyczą one tematu.

7. Kopiowania nicków (nadawania tego samego brzmienia przy zmienionej pisowni)

8. Umieszczania na forum obrazów o dużym rozmiarze (długie ładowanie się strony, „rozjeżdżanie” się forum).

Ponadto:

10. Prosimy o nie zamieszczanie w postach i opisach wszelakich reklam firm, stron internetowych, z wyjątkiem sytuacji, w której dane linki stanowią źródło dyskusji.

11. Posty nie mogą nieść za sobą ŻADNYCH treści rasistowskich, chuligańskich i erotycznych. To ograniczenie a jednocześnie prośba będzie SUROWO PRZESTRZEGANE!

12. Wszelkie prośby i ewentualne zastrzeżenia prosimy kierować do Administratora lub Moderatorów forum.

13. Wszelkie sytuacje sporne będą rozstrzygać Administrator i Moderatorzy forum.

Użytkownik niestosujący się do powyższych reguł zostanie upominany, a jego posty lub tematy skasowane/edytowane. Nagminne łamanie regulaminu karane będzie usunięciem konta użytkownika oraz banem. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Administratorem lub Moderatorami forum.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kolekcjonerzy.pun.pl www.akademiajogabonito.pun.pl www.polsriestudia.pun.pl www.jinchuurikiteam.pun.pl www.p-metin2.pun.pl